sâmbătă, 8 octombrie 2011

TOP 10 CEI MAI SEXY BARBATI DIN TELENOVELE

Pentru ca ne place sa facem topuri cu barbati sexy, sa-i discutam, sa-i comparam, am zis sa ne intoarcem privirea spre cei mai focosi dintre latini. Un top de savurat!
10. Roberto Manrique
Roberto este unul dintre nou-venitii in inimile telespectatoarelor: actorul ecuadorian, in zodia Taur, a inceput ca model, cautand apoi sa isi faca o cariera in lumea telenovelelor. Ne bucuram sa il avem pe micile ecrane, nu-i asa?

9. David Zepeda
De cele mai multe ori distribuit in rolul negativ, David este un latin irezistibil, nativ in Fecioara, cu o privire rece care te face sa il doresti si mai tare. Cine i-ar putea rezista oare?
8. Fernando Carrillo
Unul dintre veteranii telenovelelor, Fernando Carillo se tine inca bine. Cel care obisnuia sa fie iubitul Thaliei pe micul ecran e nascut in Venezuela si crescut in Londra. Nativ in zodia Capricorn, iata un adevarat gentleman!





7. Gabriel Soto
Gabriel a avut o cariera extraordinara de model: e faimos de cand a castigat concursul El Modelo Mexico, plasandu-se apoi pe locul doi in competitia Mister World din ’96. De atunci si pana astazi, vopsit blond sau nu, Soto a facut deliciul telespectoarelor in telenovela dupa telenovela. Nu degeaba e Berbec.







6. Valentino Lanus
Brunetul Valentino, in zodia Taur, te cucereste de la primul zambet. Desi are un corp de vis, Valentino are ceva si mai de pret: carisma. Farmecul sau personal l-au transformat intr-un superstar in America Latina.










5. Henri Castelli
Ochii Varsatorului Henri Castelli, de un albastru foarte deschis, te vor bantui: iata un barbat caruia nu ai cum sa ii cedezi. Iar probabil ca o armata de femei e gata sa se predea frumosului Henri, acum ca divorteaza de supermodelul Isabeli Fontana.








4. Fernando Colunga
Incontestabil unul dintre regii telenovelelor, Fernando Colunga are o reputatie de barbat fatal in mediul latin. Foarte atragator, dar si foarte simpatizat, Fernando (zodia Pesti) a reusit sa isi mentina o popularitate de invidiat.





3. Jencarlos Canela
Jencarlos a fost de curand desemnat cel mai sexy barbat latin de catre People, varianta spaniola. Iar noi nu putem decat sa ne bucuram de cunostinta acestui Taur, actor in telenovele, dar si cantaret.







2. William Levy
Blond, cubanez si actor: William Levy face ravagii de ani buni. Eu inca nu am cunoscut o femeie care sa ii poata rezista. Mai e nevoie sa adaug ceva? Ah, e Fecioara.










1. Alfonso "Poncho" Herrera
Pe primul loc in top avem un Leu: Alfonso Herrera, zis si Poncho, si-a facut debutul in celebritate odata cu Rebelde.  Apoi orice a ales sa faca, muzica sau film, numeroasele lui fane i-au ramas alaturi. Alfonso este unul dintre actorii cu care am crescut si pe care l-am vazut impreuna devenind barbat.














Sursa postarii: http://www.kudika.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.