vineri, 28 octombrie 2011

Chris Brown si T-Pain canta un remix al piesei “Ni**as in Paris” a lui Jay-Z cu Kanye West

Fie rapperii din industria muzicala au o pasiune ascunsa pentru capitala Frantei, fie track-ul lui Jay-Z cu Kanye West de pe “Watch The Throne” e atat de reusit, incat toata lumea vrea sa il remixeze! Dupa T.I., Chris Brown si T-Pain au pus si ei mana pe “Ni**as in Paris” si au scos doua variante.
Stim ca cei doi rapperi reuniti sub titulatura de The Throne au petrecut zile bune in Paris lucrand la noul album si se pare ca alegerea a fost una reusita. ‘Orasul luminilor’ a inspirat piesa de club, iar fanii care au iubit melodia lui Jay-Z “Big Pimpin” au fost foarte incantati de acest track. Beat-ul a fost produs de Hit-Boy in New York, iar cei doi grei ai hip-hop-ului si-au adaugat versurile in capitala Frantei. “Energia piesei e foarte buna. E una dintre acele colaborari… si am simtit acest lucru din prima zi”- spunea Hit-Boy.
Inspirat de melodie, Chris Brown a iesit cu o varianta proprie freestyle. Cum vi se pare? 
Sursa postarii:http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.