miercuri, 19 octombrie 2011

E oficial: Huidu a fost pus sub acuzare

De data aceasta chiar ca nu mai are scapare.
Parchetul Judecatoriei Brasov a inceput ieri, 18 octombrie, urmarirea penala a lui Serban Huidu pentru uciderea din culpa a trei persoane.
In continuarea cercetarilor efectuate in cauza privind accidentul de circulatie petrecut pe raza localitatii Timisul de Sus, judetul Brasov, procurorii ai Parchetului de pe langa Judecatoria Brasov au dispus, la data de 18.10.2011, inceperea urmaririi penale fata de Serban Sebastian Huidu sub aspectul savarsirii infractiunii de ucidere din culpa (trei victime)", informeaza Biroul de presa al Ministerului Public potrivit Cancan
Serban Huidu incearca sa isi revina dupa accident, asa ca s-a retras intr-o zona rurala, fiind insotit de un psiholog.
Este foarte afectat de cele intamplate. S-a retras undeva in afara Bucurestiului, undeva la tara, din cauza ca nu se simte deloc bine din punct de vedere psihic. Din cate am inteles, este si cu un psiholog acolo”, a declarat Vintila Matei, socrul carcotasului, pentru Adevarul
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.