vineri, 28 octombrie 2011

David Guetta a fost desemnat ‘cel mai bun Dj din lume’


La 27 de ani, David Guetta a ajuns o figura emblematica a genului electro, iar publicatia online DjMag.ro l-a desemnat ‘cel mai bun Dj din lume’, pe baza voturilor a 600.000 de utilizatori.
Artistul francez – care si-a lansat noul album, “Nothing But The Beat”, pe 29 august in format digital si pe 30 august pe suport fizic – l-a detronat in clasamentul 2011 pe Armin van Buuren, cel care a stat patru ani consecutivi in fruntea topului.
Sunt extrem de fericit. Credeam ca este imposibil ca cineva sa-i ia locul lui van Buuren. Am avut un succes imens in calitate de producator, dar – inainte de toate – eu sunt Dj. Iubesc sa fac muzica, insa a fi Dj inseamna totul pentru mine“- a spus, foarte incantat, Guetta.
Armin van Buuren a alunecat pe locul 2, din 100 de pozitii. Iata primele zece locuri din clasament, cu precizarea ca intreg topul poate fi consultat aici.
1. David Guetta
2. Armin van Buuren
3. Tiësto
4. Deadmau5
5. Above & Beyond
6. Avicii
7. Afrojack
8. Dash Berlin
9. Markus Schulz
10. Swedish House Mafia
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.