vineri, 28 octombrie 2011

Eminem marturiseste ca drogurile i-au sters ani buni din viata


Eminem a fost desemnat ‘King of Rock’ de publicatia GQ, in numarul din luna octombrie. Artistul apare pe coperta revistei, alaturi de Lil Wayne si Keith Richards, ca ‘supravietuitori’ in lupta cu drogurile.
Intr-unul dintre articole, editorii publicatiei au facut o recapitulare a activitatii lui Eminem, care a implinit recent 39 de ani, punand accentul pe lupta lui cu stupefiantele, calmantele si alcoolul. Problemele au inceput in 2000, odata cu ‘The Marshall Mathers LP’, dar au devenit serioase in 2004, in timpul inregistrarilor pentru ‘Encore’.
Eminem, care a fost la un pas de moarte din cauza unei supradoze, a povestit intr-un interviu pentru Rolling Stone: “O buna parte din memoria mea s-a sters. Nu stiu daca voi ati luat vreodata Ambien, dar e un fel de stergator de memorie. Acea mizerie mi-a sters cinci ani din viata! Oamenii imi povestesc lucruri, iar eu ma intreb- am facut eu asa ceva? M-am vazut recent la BET Awards si ma gandeam- cand s-a intamplat acel lucru?
Cat despre incidentul din 2007, cand a luat o supradoza de metadona, acesta a declarat: “Medicii mi-au spus ca am fost la doua ore distranta de moarte. Luasem echivalentul a patru unitati de heroina”.
Dupa ce a eliminat, insa, problema drogurilor din viata sa, Slim Shady spune – “Am invatat ca atunci cand sunt ‘clean’ pot procesa gandurile diferit. Felul in care sunt eu se potriveste bine cu muzica. Imi vin tot felul de idei si trebuie sa le pun pe foaie, apoi ma trezesc ca – in doar o ora – am scris o piesa intreaga.
Si, potrivit zvonurilor, un nou material semnat de Eminem se prefigureaza in curand! Acesta a lansat in aceasta vara, alaturi de Royce da 5’9’’, albumul “Hell: The Sequell”, cu care a intrat pe locul 1 in Top Billboard Hot 200.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.