luni, 24 octombrie 2011

Iubirea si sfarsitul ei

Cu numele tau prin venele mele  pielea mea de gaina se face margele
 Ce sa ma fac cu ele iti fac un lantic tip pun la gat si te pupic
Am sa iti spun ce tiam mai spus si iti mai spun odata
 Te vreau p tine  si inima ta toata
Putin din gustul tau azi inca putin si maine incet incet
Adun atat incat sa intind pe paine untul pasiunii noastre
Al iubirii noastre maiastre 
Talentul nu vine din aceste taste ci dinauntrul inimii mele
Acolo unde imi iau nastere sentimentele acolo unde t pastrez p tine
Stii bine ca esti totul pentru mine
Dar totul un sfarsit are
Caci toate aceste versuri rostul nu isi mai au
Caci noi doi
Azi numai formam un intreg
Eu pe altul incep a iubi
Iar tu pe alta vei iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.