vineri, 28 octombrie 2011

Noul album Evanescence a debutat pe locul 1 in Top Billboard Hot 200


Membrii formatiei Evanescence au revenit in industria muzicala dupa o pauza de circa opt ani, iar efortul le-a fost incununat de succes. Fanii au fost incantati de noul material, intitulat simplu “Evanescence”, care a debutat ca no.1 in prestigiosul Top Billboard Hot 200.
Desi intrasera intr-o pauza pe termen nedeterminat, membrii formatiei nu au putut ramane departe de scena. “Dupa ce am incheiat turneul din 2006, am avut nevoie de o pauza, nu stiam ce va urma si nu stiam daca vrem sa continuam cu Evanescence” – a povestit solista Amy Lee – “Dar dupa 18 luni scriam din nou muzica. Am sfarsit prin a ma indragosti din nou de formatie si de a dori sa lucrez din nou cu baietii si am creat un nou proiect de grup“.
Amy Lee a subliniat – in mai multe interviuri – faptul ca doreste sa reinnoiasca legatura cu fanii, prin intermediul acestui album. Ar fi cel de-al cincilea LP, dupa “Origin” (2000), “Fallen” (2003), “Anywhere But Home” (2004) si “The Open Door” (2006), dar si dupa trei EP-uri, “Evanescence” (1998), “Sound Asleep” (1999) si “Mystary” (2003).
Cat despre ultima realizare, locul 1 in Billboard cu 127.000 de unitati vandute din album, ea a declarat: “Ce sa spun, suntem super-incantati! Am scos un album de care suntem foarte mandri, iar acum ne place sa-l vedem zburand. Nu ne asteptam la aceasta performanta si nu putem decat sa le fim recunoscatori fanilor”.
Pe langa noul material, trupa planuieste si o serie de intalniri de gradul I cu fanii, prin intermediul unul mini-turneu in UK, primul in ultimii patru ani. Acesta va debuta pe 4 noiembrie si se va incheia cu noua zile mai tarziu.
In incheiere, iata si primele zece pozitii ale topului Billboard de saptamana aceasta:
1. Evanescence – “Evanescence” (127,000)
2. Adele – “21″ (111,000)
3. Scotty McCreery – “Clear as Day” (88,000)
4. Five Finger Death Punch – “American Capitalist” (91,000)
5. Lauren Alaina – “Wildflower” (69,000)
6. Tony Bennett – “Tony Bennett: Duets II” (55,000)
7. Ryan Adams – “Ashes & Fire” (49,000)
8. Lady Antebellum – “Own the Night” (47,000)
9. Lil Wayne – “Tha Carter IV” (45,000)
10. Martina McBride – “Eleven” (40,000)
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.