vineri, 28 octombrie 2011

Nicki Minaj se transforma in Lil Wayne, in clipul single-ului “Y.U Mad” a lui Birdman


Ne-am obisnuit cu artistii sa apara pe scena sau in clipuri cu diverse alter-ego-uri, dar acestea sunt intr-o majoritate covarsitoare personalitati fictive. Nicki Minaj nu face nici ea exceptie si – pentru videoclipul “Y.U Mad” al lui Birdman – se transforma. Alege, insa, un personaj real… Lil Wayne.
Cu aceasta ocazie, ne amintim declaratia lui Drake, care – la randul lui – il considera pe mogulul Young Money un adevarat idol: “Am stiut mereu ca este un simbol. Desi mai multa lume spune ca ‘C4’ nu a fost la fel de bun ca ‘Tha Carter III’ dovedeste faptul ca el chiar este o emblema. Pe ‘C4’ nu a fost nici ‘Lollipop’, nici ‘A Milli’. Fiecare membru al echipei mele este unic. Si Nicki Minaj e un personaj, la fel cum Weezy este. Sunt oameni care se imbraca asemenea lor de Halloween! Sunt oameni care le imita felul de a vorbi, care vor sa fie ca ei; isi fac tatuaje ca Wayne sau parul ca Nicki”.
Nicki nu a mai asteptat, insa, pana la Haloween, desi nu mai este mult deloc si – ea insasi un simbol! – s-a transformat in ‘female Weezy’. Cu o pereche de pantaloni baggy, adidasii Jeremy Scott si parul facut dreadlocks, rapperitei pare sa ii vina destul de usor sa il imite pe acesta. Mai are de lucrat putin la voce, dar este pe drumul cel bun! Cum vi se pare?

I am the female Weezy/ Yeah, we shine, gold cluster/ As for your career, dead, ghostbuster” – se autoproclama Nicki in versurile melodiei. Lansata momentan doar pe internet, piesa ‘Y.U. Mad’ ft. Lil Wayne si Nicki Minaj va intra pe viitorul album al lui Birdman, care urmeaza sa fie lansat pe 22 noiembrie in Statele Unite. Aceasta va beneficia foarte curand si de un clip, pentru care au avut loc deja filmarile.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.