vineri, 28 octombrie 2011

Jessie J pregateste o super-colaborare cu David Guetta


Jessie J este foarte pusa pe treaba! Artista din Marea Britanie – care cu ceva timp in urma afirma ca vrea sa le intreaca pe Beyonce, Pink si Katy Perry – a inceput lucrul la un nou material, a conturat deja directia acestuia si anunta cateva colaborari de exceptie.
Unul dintre artistii/producatori cu care a lucrat pentru noul disc este chiar ‘cel mai bun DJ din lume’ in anul 2011, potrivit publicatiei DjMag.com, David Guetta. Cei doi au si-au unit eforturile si cu cateva luni in urma, pe o melodie de pe recentul album al francezului, “Nothing But The Beat”.
Guetta a dezvaluit ca lucreaza cu Jessie J, intr-un interviu pentru BBC Newsbeat: “Avem o inregistrare traznet eu si Jessie J. Am lucrat piesa si a iesit atat de bine, incat am decis s-o includem pe viitorul ei disc. Sunt super-incantat!”. “Este extraordinara, o persoana foarte pozitiva. Sunt foarte bucuros ca am facut acest lucru” – a adaugat acesta.
Asadar, cantareata distinsa cu patru premii MOBO Awards, care la inceputul anului isi lansa discul de debut ‘Who You Are’, vorbeste deja de al doilea album. “Vreau sa raman eu insumi. Voi canta in continuare pop, desi nu stiu daca va fi pop cu orchestra simfonica sau pop curat, ca pe ‘Price Tag’” – a spus aceasta, intr-un interviu recent.
Muzica vine din interiorul meu si e greu de prevazut ce voi compune saptamana viitoare” – a explicat Jessie J – “Stiu, insa, sigur ca vreau sa ‘imi cunosc’ ceva mai bine vocea, sa experimentez si voi avea si cateva colaborari. Cu cine vor fi, nu am stabilit inca”.
Dupa ce si-a inceput cariera in spatele scenei, scriind piese pentru artisti precum Miley Cyrus sau Chris Brown, Jessie J a demonstrat ca poate mult mai mult de atat. Artista britanica a devenit una dintre cele mai iubite de public! Ramanem, deci, cu ochii pe ea.
Sursa postarii:http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.