luni, 24 octombrie 2011

Urasc

Nu esti langa mine
Un sentiment ciudat deodata ma cuprinde
Vruiam o surpiza sa iti fac
Vruiam sa vin la tine, la tine la tara
Dar pe Mihai il sun
Mihai, al tau tovaras
El imi spune ca tu impreuna cu elena stai
Stai in aceeasi casa
Tu m-ai mintit
Nu mi-ai spus ca tu cu ea locuiesti
Tu imparti acelasi pat cu ea                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
Tu alaturi de ea te trezesti
Tu, tu de ce ai aparut in viata mea?
Of, de ce oare m-ai facut sa incep a te iubi?
Tare as vrea sa te urasc
Si vreau si vreau cu ardoare eu ura sa simt
Caci urasc starea in care ma faci sa trec
Urasc minciunile tale
Urasc al tau te iubesc nesincer
Urasc  sa astept acea minune
Ce tu spui ca peste o saptaman va aparea
Urasc sa astept doar al meu sa fi
Urasc aceasta amara zi
Urasc iubirea ce ti-o port
Nu mai vreau de tine o perioada sa stiu
Nu mai vreau tu sa ma cauti
Nu,nu mai vreau tu minciuni sa imi spui
Nu, nu mai vreau te iubesc sa imi spui
Caci eu nu, nu te mai cred
Nu mai cred in a ta iubire
Nu mai cred in noi
Nu te mai vreau o vreme
Caci acum seama imi dau ca eu
Eu incep a te uri
Si ura inca persista
Dar mult mai inconjurata e de aparitie
Unei vechi iubiri
Iubire magica,iubire de vis
Caci doar el,doar alex
E cel ce ma poate face sa vibrez
Cel ce pe mine sa tresalt ma face
Cel ce fericita ma face
Cel ce unica ma face sa ma simt
Cel ce cheia inimii detine
Cel ce inima mai tare imi face sa bata
Cel ce ma iubeste cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.