luni, 24 octombrie 2011

Oare

Oare la ce el se gandeste
Oare eu in gandurile lui ma gasesc
Ore el atat de mult cum spune ma iubeste
Oare eu sa fiu aleasa lui
Oare eu inima sa ii bata fac
Oare el e alesul meu
Oare el e cel cu care viata imi voi petrece
Oare el e cel cu care eu copii voi avea
Oare el stie cat de mult eu il iubesc
Oare el stie cat de mult inima imi bate cand el un dulce sarut imi ofera
Oare el stie cat de mult cu el o familie imi doresc a avea
Oare el stie ca el alesul inimii mele este
Oare el stie ca el detine cheia inimii mele
Oare tu,iubite,oare tu
Oare tu sti ca te iubesc mai mult ca propia-mi viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.