joi, 27 octombrie 2011

Justin Bieber pregateste super-colaborari pentru viitorul lui album. Afla cu cine va lucra acesta


Justin Bieber va lansa in mai putin de o saptamana albumul de Craciun, “Under The Mistletoe”. Dar, pe langa melodiile cu zurgalai care vor intretine atmosfera de Sarbatori, acesta pregateste si un nou material de studio, cu care vrea sa dea inca o data lovitura!
In urma cu cateva zile, ‘idolul pop’ pomenea un posibil titlu al viitorului sau disc, ce va iesi pe piata in vara anului 2012 – “Believe”. “Incerc sa creez un sound nou, cu care oamenii nu sunt inca obisnuiti” – a explicat acesta – “Ar putea suna ciudat la inceput. O sa fie ca momentul in care Justin Timberlake a lansat ‘FutureSex/ LoveSounds’, era un sound nou… chitara acustica peste tobe dure“.
Vreau sa gasesc ceva care sa ma prinda, iar fanii sa aprecieze. Sa ajunga si la cei tineri, dar si la cei mai batrani. Dar o sa am ca prioritate pastrarea fanbase-ului de acum, pentru ca tinerii fac lucrurile sa fie cool“- a mai spus Biebs – “O sa inregistrez mai multe lucruri, pana cand voi gasi 15 piese care sa imi placa cu adevarat”.
Asa cum va spuneam mai demult, unul dintre cei cu care Justin Bieber a intrat deja in studio este membrul formatiei Black Eyed Peas, will.i.am. Acesta a dezvaluit faptul ca starul adolescent o doreste pe tracklisting pe Cheryl Cole. “Sunt foarte apropiat de mentorul lui Justin, Usher, iar Cheryl l-a cunoscut la randul sau. Suntem ca o familie unita si exista foarte mult potential” – a spus will, intr-un interviu pentru ‘Heat Magazine’. “Justin e un mare fan al lui Cheryl si a intrebat inca de mai demult daca nu poate lucra cu ea” – a mai spus starul BEP.
Si, pe langa Cheryl, pe lista ar mai fi – Tyler ‘the Creator’, Eminem si Busta Rhymes. Momentan, confirmat este doar Tyler, care spunea intr-un interviu: “Ne-am intalnit la inceputul anului. E un copil cool, iar cand am intrat in incapere vorbea despre clipul ‘Yonkers’. Iar eu ma gandeam- Oh, f**k, e Bieber. Imi pune intrebari!”. Cum va suna colaborarea celor doi? Ne explica tot Tyler: “Vreau sa fac ritmuri R&B gen anii ’90- breakbeat-uri, tobe puternice”.
Pana atunci, insa, vom putea asculta in curand colaborarile cantaretului canadian cu Mariah Carey si cu trupa lui de suflet, Boyz II Men, de pe albumul de Craciun. In urma cu doua zile, el a dezvaluit melodia cantata in duet cu Usher, “Christmas Song”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.