joi, 27 octombrie 2011

Baietii de la JLS se plimba pe strazile orasului intunecat, in clipul “Take A Chance On Me”


Membrii formatiei JLS au terminat de inregistrat noul material, “Jukebox”, si – incantati de rezultat – isi anunta fanii ca piesele sunt mai bune decat orice altceva au ascultat pana acum! Pana la noi melodii, insa, acestia au scos pe piata un clip, pentru “Take A Chance On Me”.
Este cel de-al doilea single de pe “Jukebox”, dupa “She Makes Me Wanna” ft. Dev. Clipul este tipic pentru un boy-band, desi – spre deosebire de cele anterioare – nu ii vedem pe baieti dansand in formatie. Aston Merrygold, Marvin Humes, Oritsé Williams si JB Gill apar cantand in diverse decoruri, singuratici, intr-o noapte linistita.
Baietii se plimba pe strazile orasului pustiu, exprimandu-si sentimentele in versuri. Cum vi se pare?]


Sursa postarii:http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.