joi, 27 octombrie 2011

B.o.B este “F**ked Up” in Hong Kong

B.o.B s-a pus foarte serios pe treaba in ultima perioada, pentru ca vrea ca – intr-un timp cat mai scurt – sa scoata pe piata un al doilea material. Dupa ce a lansat recent primul single de pe album, “Strange Clouds” ft. Lil Wayne, acesta vine acum si cu un videoclip, pentru o alta piesa!
B.o.B a postat “F**ked Up” pe Twitter, spre marea bucurie a fanilor. Acesta a facut echipa cu Playboy Tre, alaturi de care scotea cu doar cateva zile in urma un alt videoclip – “Epic”. Filmarile au avut loc in Hong Kong, oras care a ‘contaminat’ imaginile cu o serie de privelisti deosebite.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.