luni, 24 octombrie 2011

Inima-cactus

Sti  cum e cand tepi iti sunt infipti in inima?
De-ai sti ca ei pot exista
De-ai sti, tu ai scapa
Inima-cactus, inima plina de tepi
E inima ce incet incet se stinge
Si incepe a suferi si a-si dori
Ca ea iubirea a nu o mai simti
Inima-cactus, durere si suspin
Mereu  ea va aduce
A mea inima acum o inima-cactus este
Caci tu langa mine nu esti
Si pe alta iubesti
Stiu, ai zis ca ma iubesti
Dar inima-cactus ce mie acum imi apartine
Se stinge si spera tot mai putin
Ca peste acel putin timp ce tu l-ai prezis
Noi impreuna vom fi
Inima-cactus, tepii tau mult ma ranesc
Inima-cactus, tepii tai eu vreau
Curand inima-mi sa paraseasca
Caci vreau ca ea sa iubeasca
Sa inceteze a suferi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.