luni, 24 octombrie 2011

Visul iubirii

In zori de ziua ma trezesc
Deschid ochii buimacita
As fi dorit sa nu ma fi trezit
Din acel angelic vis
Se facea ca eram doar noi
Doar noi doi si-a noastra iubire
Eram doar noi intr-un taram faimos
Necunoscut noua, dar magic
Erau numai persoane pitice
Teama mi-era sa nu le ranesc
Atat de pasnice si dragalase erau
Aveam impresia ca ele papusi erau
Animalele de o frumusete rara
Dar si ele de-asemeni mici, maruntele
Aveau pasari cu-un penaj coloristic
Cucubeul parea ca-l vad
Fructele de-un dulce mieros
Si marea de-un albastru fantastic
Asemeni cerului senin
Noi doi, si numai noi pe-o parte
Pe-un coltisor ascuns al insulei stam
Pe-al nostru coltisor de rai
Nimeni pe noi nu ne deranja
Eram doar noi si-a noastra iubire
Mana ta in mana mea o tineam
Apoi noi strans lipiti stam
Si saruturile nu-ncetau
Caci noi pierduti paream in ele
Ne dezbracam incet,incet
Cu atingeri fine, delicate
Usor atingerea ta pe gatul meu simteam
Si ma saruti si ma saruti intruna
Eu simt ca plutesc pe-un nor al extazului
Saruturile-ti coboara lin pe-al meu piept
Si o floare sanii mei devin
O floare a pasiunii arzatoare
Ce tu nu o poti opri, caci tu, iubite
Tu esti cel ce-o aprinde
Al nostru amor incet incet tot mai arzator era
Nu vruiam sa te opresti...
Dar, dar curand avea un glas de femeie
Ce aspru-mi spunea:”Trezirea,trezirea!”
Avea din visul iubirii a ma trezi
Iar eu cu o oarecare tristete-n privire
Langa mine nu te gasesc
Si-observ ca eu tot mai mult te iubesc
Si tot mai mult al meu vreau sa fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.