luni, 24 octombrie 2011

Zi de aprilie

O zi senina de aprilie
Ma indreptam cu oarecare indoieli
La o intalnire cu...
Cu un baiat pe al sau nume Mihai
Nu stiam ce pe mine ma astepta
El cu inca-un tovaras era
Ciudat, dar atrasa ma simteam
De acel necunoscut cu ochi albastri
Ce pe loc m-au fermecat
Aflu apoi al sau nume,Catalin
Catalin ca in faimosul poem
Speram ca el singur sa fie
Nu drag mi-a fost sa aflu ca nu
Am mai vorbit de-atunci
La telefon minute-n sir, chiar ore
Nu credeam vreodat’ ca el sa imi semene atat
Ne intelegem din priviri si parca
Suflete pereche noi parem a fi
Vorbim si de-ai ei actuala iubita
Aflu al ei nume: Elena
Mi-as fi dorit ca ea sa nu fi existat
Mi-as fi dorit, dar n-a fost dat
Ei de doi ani impreuna erau
Deodat’, nesigura eram ca el
Pe ea ar fi lasat pentru a mea iubire
Dar el curand avea a-mi spune
Ca el pe mine ma iubeste
Simteam cum inima-mi batea tic-tac
De o nemaistiuta fericire
Dar nu era totul asa roz
Cum mi-as fi dorit
De-abia dupa Pasti puteam fi iubiti.
Azi e 16 aprilie. Frumoasa zi, frumoasa cifra
De la el nici un semn nu am
Si teama incepe a-si face loc in inima mea
Ieri ne-am intalnit in zori de ziua
Cu al lui dulce sarut eu ziua incepeam
Frumoasa zi a fost
Caci a lui iubire eu am simtit-o
Sau poate n-a fost iubire?
Nu stiu de e sau nu, dar as vrea sa fie
Miezul zilei ma prinse la shopping
O frumoasa rochie privirea imi atrase
As fi vrut ca el sa vada
Caci eu o printesa paream
Cand din magazin usor ieseam
Din zbuciumatul roi de oameni
In drumul meu eu ii zaresc
Era el, ea si Mihai.
De-ar fi fost atat...
Dar eu de doua ori aveam sa-i mai zaresc
Ultima-mi intalnire din drumul meu cu ei
Nu prea bine mi-a cazut
Era ea, zambea; si el, de altfel
Pareau cuplul perfect iar eu,
Iar eu, eram intrusa
Eu sunt cea de-a treia roata a carului
De ce eu? De ce eu sa fiu aceea?
Asta mereu eu ma intreb
Dar raspunsul intarzie a veni
Si tare as vrea ca eu
Eu, intrusa sa nu fiu cea ce va suferi
Sa nu fiu eu cea parasita
Teama isi face loc in mintea mea
Ma gandesc si ma gandesc intruna
El chiar la ea va renunta?
Vom fi doar noi doi?
Oare eu sa fiu cea ce el o astepta?
Intrebari tot imi mai vin si vin intruna
Raspunsul eu nu il stiu la niciuna
Eu par a scrie scenariul unui film
Dar, din pacate, al lui sfarsit eu nu il stiu
Dar intre timp eu l-am aflat
El cu ea a ramas
Iar eu cuprinsa de o veche iubire
Ce acum o retraiesc intens
Simt cum plutesc
Pe norii fericirii
Caci el inima-mi sa bata mai tare face
Caci el tot mai mult sa il iubesc ma face
Caci el alesul inimii mele
Caci el e cel ce il iubesc si il voi iubi mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.