luni, 24 octombrie 2011

7 ROCHII VERSACE PENTRU H M

Conceputa de directorul de creatie al casei, Donatella Versace , aceasta colectie unica este o retrospectiva a mostenirii vibrante a brandului, fiind dominata de piele, imprimeuri, culori si exuberanta, din materiale de calitate la preturile fantastice H&M. Colectia ofera produse pentru femei si barbati alaturi de o selectie de articole pentru locuinta.
Rochie matase 499,00 RON
Geanta 399,00 RON
Ghete piele velur 499,00 RON
Produse disponibile in magazinele: H&M
Rochie impriemeu oriental
Pret: 399,00 RON
Produs disponibil in magazinele: H&M
Rochie matase 499,00 RON
Colier 159,00 RON
Produse disponibile in magazinele: H&M
Rochie matase 699,00 RON
Esarfa matase 129,00 RON
Produse disponibile in magazinele: H&M
Rochie matase 699,00 RON
Colier piele 159,00 RON
Produse disponibile in magazinele: H&M
 Bluza matase 229,00 RON
Fusta matase 229,00 RON
Geaca piele 799,00 RON
Produse disponibile in magazinele: H&M
Rochie piele 999,00 RON
Bratara 99,00 RON
Ghete pieee velur 499,00 RON
Produse disponibile in magazinele: H&M
  Sursa postarii: http://www.kudika.ro
Am publicat asta pentru persoanele care sunt interesate de haine de firma,eu una nu am purtat haine de firma pana acum si nu cred ca o sa port curand,eu port numai haine care imi plac,in care ma simt bine,chair daca nu sunt de firma,pentru mine nu conteaza asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.