luni, 24 octombrie 2011

Te iubesc

                Era o zi frumoasa de iunie
                Era soare,zambete de copii,veselie
                Era 1 iunie, ziua copilului.
                Eu.. eu numai sunt copil
                Imi spuneam in gand dar
                O singura dorinta aveam
                Doream iubita din nou eu sa fiu
                Iar clipa magica parea s-apara
                In acea zi eu cu-un baiat aveam a ma intalni

                Totul mi-era strain
                Stiam doar al sau nume, Alex
                Adoram acest nume
                Ne-ntalnim si prezentarile le facem
                Apoi... apoi un drum lung parcurgem
                In drumul nostru un amic el intalneste
                Il las cu-acesta vorba-si a incheia
                Apoi incepem incet-incet a ne cunoaste
                Sfarsitul zilei se apropia si ne gasea
                Ne gasea intr-un parculet,pe-o banca
                Spre sfarsit eu ochii sa-si inchida ii spun
                Si-apoi, si-apoi un mic pupic pe buze ii las
                Au urmat apoi zile-n doi
                Zile pline de-amor si fericire
                In o a triea zi noi doi
                Intr-un alt mic parculet ne-aflam
                Si-aveam curand a-i sopti
                Ai sopti... ai sopti:”Te iubesc!”
                Inima-mi batea din ce in ce mai tare
                Nu stiam a o opri
                Si curand aveam a-mi da seama
                Ca eu...., eu incepeam a ma indragosti
                Au urmat si-alte zile de amor
                Iar in o a cincea zi el...
                El tinandu-mi trupul strans in ale sale brate
                El urma a-mi spune:”Te iubesc!”
                Inima-mi parca din piept dorea sa sara
                Eram fericita, il iubeam, il iubesc
                Il iubesc, ma iubeste, ne iubim
                Si zilele noastre-mpreuna au continuat
                Si vor continua dar, dar oare cat?

                Oare cand se vor sfarsi?
                Eu,el nu dorim a se sfarsi
                Noi ne iubim, noi iubirea-n doi o impartasim
                Noi o viata-n doi vrem a trai
                Noi moartea s-o traim in doi vrem
                Noi, noi ne iubim
                Ne iubim pe zi ce trece mai mult
                Noi iubirea nu dorim a se sfarsi
                Noi doi, noi ne iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.