joi, 29 septembrie 2011

Videoclip nou: Sugababes – Freedom

Dupa o pauza destul de lunga, Sugababes ies si ele cu un clip nou, Freedom, care din pacate nu e un cover dupa George Michael. Filmat intr-un club in doar o zi, clipul a fost regizat de Sean De Sparengo. Fetele sunt incantate atat de piesa, cat si noul lor album ce urmeaza sa fie lansat pana la sfarsitul anului, dar cat le va ajuta asta pe ele sa iasa din conul de umbra in care au intrat, ramane de vazut. Voua cum vi se par clipul si piesa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.