joi, 27 octombrie 2011

Adele va lansa un DVD cu inregistrarea unui concert live


Adele se afla in pauza vocala, din cauza laringitei, si a fost nevoita sa amane iar o serie de spectacole. Ea a subliniat ca probemele la gat nu i se trag de la fumat, ci de la faptul ca vorbeste prea mult. Iar ca sa nu iasa din atentia publicului, artista a decis sa lanseze un DVD.
Cantareata britanica va scoate pe piata inregistrarea concertului de la Royal Albert Hall sub forma de CD si DVD, pe data de 28 noiembrie. Materialul vine cu o reprezentatie de 90 de minute, dar si cu o serie de imagini inedite din culise.
Vom putea urmari hit-urile care au propulsat-o pe Adele pe primele locuri ale topurilor din intreaga lume, dar si o serie de cover-uri, precum ‘If I Can’t Make You Love Me’ de la Bonnie Raitt sau ‘If It Hadn’t Been for Love’  de la The Steeldrivers.
In plus, artista din UK ne-a promis de mai demult ca va incepe lucrul la un nou album, insa a fost nevoita sa amane inregistrarile. Cu toate acestea, ea a anuntat ca a scris deja cateva piese si a conturat o idee. Mai mult, ea a dezvaluit recent ca isi doreste foarte mult sa colaboreze cu formatia folk Mumford & Sons.
Acum vreau sa lucrez si cu alti artisti. Pe primul album, “19”, mi-am facut singura majoritatea pieselor, iar pe “21” am fost eu in proportie de 60%. Dar oamenii reusesc sa releve diferite parti ale mele, lucru care – cred eu – ma ajuta sa ma dezvolt ca si compozitor” – a explicat ea. “In ceea ce priveste cantatul cu cineva, mi-ar placea la nebunie sa lucrez cu Mumford & Sons, pentru ca vocea lui Marcus Mumford ma emotioneaza profund”- a spus Adele.
Si speram ca artista sa isi rezolve cat mai repede problemele de sanatate, pentru a putea asculta piese noi. Pana atunci, in aproximativ o luna, apare DVD-ul! Sunteti curiosi?
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.