miercuri, 19 octombrie 2011

Bianca Dragusanu, luata la misto pe ritmuri de hip hop

Bianca Dragusanu a ajuns una dintre cele mai cunoscute vedete din Romania la momentul actual.

Diva noastra este considerata de multe adolescente un adevarat model de urmat. De ce? Motivul este foarte simplu: papusa siliconata are tot ce vrea, cand vrea si cum vrea. Dar ce a facut ea ca sa ajunga o “celebritate”? Si-a pus airbaguri, s-a botoxat, a slabit, a facut operatii peste operatii si, cel mai important, a stiut la cine sa apeleze.
Pe internet circula un clip in care Bianca Dragusanu si prietena sa, Daniela Crudu, sunt luate la misto de Petrow, un cantaret de hip hop. Petrow rade de ele, acuzandu-le ca au ajuns cunoscute datorita talentelor... sexuale.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.