vineri, 28 octombrie 2011

Kelly Rowland apare in ipostaze super sexy, in noul sau clip “Down for Whatever”


Daca Beyonce tot intra in ‘concediu maternal’, fosta sa colega de trupa, Kelly Rowland, a prins momentul potrivit sa ii ia locul in preferintele publicului. Aceasta vrea sa devina un adevarat sex-simbol, iar noile sale videoclipuri certifica acest lucru.
La numai cateva zile de cand aparea in ipostaze fierbinti, alaturi de o armata de barbati la bustul gol, in clipul “Lay It On Me” ft. Big Sean, fosta membra a Destiny’s Child lanseaza un nou videoclip, in sustinerea single-ului Euro-dance – “Down for Whatever”.
Conceptul e cam acelasi cu cel din clipul anterior: artista apare imbracata in diferite outfit-uri super-sexy, danseaza senzual, iar doi barbati apar ocazional pe ringul de dans. Asadar, mult, mult dans!
Atat “Down for Whatevar”, cat si “Lay It On Me” fac parte de pe albumul “Here I Am”, semnat Kelly Rowland. Aceasta se afla in acest moment in plin turneu alaturi de Chris Brown. A luat, insa, o pauza de la “F.A.M.E”, pentru a filma cele doua clipuri super-hot!
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.