vineri, 28 octombrie 2011

Andra: Anul acesta am implinit 10 ani de cariera, dar aniversarea o voi face in 2012

La 25 de ani, Andra se poate considera o femeie implinita: este una dintre cele mai apreciate cantarete din Romania, are un sot celebru care o iubeste si de curand a devenit mamica. Ce surprize pregateste pentru viitor? Un mega turneu in toata tara prin care sa sarbatoreasca 10 ani de cariera.
 
Anul asta am facut 10 ani de cariera, insa nu am putut organiza un concert aniversar. Nu am avut timp, am fost insarcinata. Insa acum am timp sa pregatesc surprize foarte frumoase pentru vara anului urmator. Este vorba despre un turneu in toata tara”, ne-a marturisit Andra.
Am mancat cat am considerat ca imi trebuie. Nu tineam dieta, dar dupa ce am nascut am avut o perioada foarte grea, cat am alaptat. Am inceput sa iau antibiotic si nu am mai putut sa alaptez. Abia apoi am inceput sa slabesc. Sunt femei care nu au mancat nimic in timpul sarcinii si tot s-au ingrasat. Conteaza si cum te-a inzestrat mama natura si cum te ajuta”, a spus Andra.
Cantareata a explicat ca a trebuit sa munceasca mult pentru a ajunge unde este astazi. „In primul rand conteaza talentul, dupa care conteaza foarte mult munca, pentru ca nu trebuie sa te culci pe o ureche ca esti foarte buna ...Prin seriozitate si foarte multa munca reusesti”, spune Andra din experienta.
Andra ne-a povestit ca in adolescenta nu era o persoana complexata.
In adolescenta eram la fel ca si acum. Poate ca acum m-a maturizat faptul cam am o familie si constientizez faptul ca trebuie sa fiu cu picioarele pe pamant. Am o responsabilitate fata de sot si copil. Nu am fost un copil nebun sau o adolescenta nebuna. M-am bucurat de fiecare moment al vietii, dar mereu am fost precauta, mi-a fost teama sa ma arunc sa fac lucruri pe care sa le regret mai tarziu”, ne-a spus Andra.
Cantareata nu s-a indoit nicio clipa ca momentul ei de fericire avea sa apara in curand. „Nu aveam complexe, pentru ca am cantat de mica, eram mai mereu pe drumuri, la concerte concerte. Am incercat mereu sa vin cu ceva nou in imaginea mea, dar legat de felul in care arat nu am suferit”, a marturisit Andra.
Sursa postarii: http://www.noifetele.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.