joi, 27 octombrie 2011

Britney Spears transmite condoleante familiei unui fan decedat intr-un accident


Britney Spears, aflata in plin turneu in Europa, a fost socata de decesul unui fan, venit sa vada un concert de-al sau in Dublin. Artista a transmis condoleante familiei indurerate.
Am fost foarte indurerata de vestea tragicului accident din Dublin” – a scris ea pe Twitter – “Sunt alaturi cu inima de familia careia ii transmit condoleante”. Siobhan Healy, in varsta de 31 de ani, a fost aruncat la pamant si a decedat instant, dupa ce a urcat intr-un carusel dintr-un parc de distractii.
Comunitatea este socata” – a povestit un apropiat al familiei pentru ‘Daily Mail’ – “Suntem toti foarte suparati”. Cauzele tragicului accident nu au fost inca facute publice.
Managerul companiei care administreaza parcul de distractie a declarat: “Totul s-a intamplat atat de repede, incat nu am vazut exact ce s-a intamplat. Suntem devastati, acest lucru nu s-a mai intamplat niciodata!” Anchetatorii spera ca imaginile surprinse de camere de supraveghere sa ii ajute sa lamureasca situatia.
Va reamintim ca Britney Spears a lansat recent videoclipul “Criminal”, unde avem scene de violenta si sex pasional.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.