joi, 29 septembrie 2011

Videoclip nou: Nicole Scherzinger – Wet

Nicole Scherzinger e, pe scurt, foarte buna. Si nu ne referim (doar) la cantat. Si stie si ea cat e de buna, motiv pentru care noul ei videoclip, Wet, nu face altceva decat sa se joace cu mintile fanilor ei.
Filmarile au durat doar o zi, pentru ca Nicole e prinsa cu filmarile pentru X Factor America. Dar… se tavaleste pe jos, danseaza lasciv si in timp tot timpul asta, Nicole canta niste versuri foarte provocatoare – ce altceva ti-ai putea dori de la un clip?
Dar avem si vesti mai putin bune: varianta americana a albumul ei de debut, Killer Love, a fost amanat si se va lansa acum in noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.