vineri, 28 octombrie 2011

B.o.B apare in videoclipul “Epic” alaturi de Playboy Tre si Meek Mill


B.o.B s-a pus foarte serios pe treaba in ultima perioada, pentru ca vrea ca – intr-un timp cat mai scurt – sa scoata pe piata un al doilea material, intitulat “Strage Clouds”. Pana atunci, insa, incerca sa se mentina in atentia publicului prin colaborari cu alti artisti.
Desi noul clip in care acesta apare alaturi de Playboy Tre si Meek Mill se numeste “Epic”, constatam ca termenul imbraca o noua acceptiune. Desi ne asteptam la o poveste oricat de simpla descrisa in imagini, singurul lucru ‘epic’ e faptul ca B.o.B renunta la atitudinea ‘pop-friendly rapper’ si arunca cu versuri intr-un stil mult mai agresiv decat ne-a obisnuit pana acum!
Videoclipul ii suprinde pe cei trei cantand intr-un ring de box, apoi intr-un vestiar. Cum vi se pare?
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.