luni, 24 octombrie 2011

Vis amar de iubire

Simt numai durere si tristete
Caci a ta iubire eu nu o am acum
Si nu vreau sa mai astept
Caci inima mea incet incet se sfasie
La gandul ca tu acum poate cu alta esti
As vrea sa te stiu doar al meu
Dar pe zi ce trece
Simt ca totul e in zadar
Si ca nu te voi avea nicicand
Ca tu cu ea mereu vei fi
Tare as vrea ca aceasta sa nu fie una din iubirile imposibile
Tare as vrea ca atunci cand din acest amar vis eu ma trezesc
Sa stiu ca tu esti cel care imi alina noptile
Cel care imi sopteste cuvinte dulci de amor
Cel care mereu voi sti ca ma va iubi
Cel care alaturi mereu imi va fi
Dar oare poate fi posibil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.