joi, 27 octombrie 2011

Flo Rida isi pastreaza buna dispozitia in noul videoclip, “Good Feeling”


Flo Rida se pregateste de lansarea celui de-al patrulea album din cariera si – judecand dupa primul single – succesul este aproape garantat. Melodia, intitulata “Good Feeling”, beneficiaza acum si de un videoclip!
Piesa, in care artistul isi pastreaza buna dispozitie cu care ne-a obisnuit pana acum, a iesit din mainile a doi producatori super-hot ai momentului – Dr. Luke si Avicii. Pentru a obtine un adevarat ‘good feeling’, producatorii au apelat si la ajutorul Ettei James si au folosit un sample din melodia ‘Something’s Got a Hold on Me’.
Videoclipul vine cu o serie de imagini filmate de cantaret de-a lungul timpului, in peregrinarilor sale prin lume. Flo Rida ne invita intr-o calatorie prin intermediul muzicii pe scena, in culise, in ringul de box, cu masina, barca sau pe jos!
 Flo Rida va lansa in curand materialul intitulat ‘Only 1 Rida (Part 2)’, cel de-al patrulea din cariera, dupa ‘Mail on Sunday’ (2008), ‘R.O.O.T.S.’ (2009), ‘Only One Flo (Part 1)’ (2010).
Sursa postarii:http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.