luni, 26 septembrie 2011

Videoclip nou: Rihanna – Cheers (Drink To That)

Sus paharul pentru noul videoclip al Rihannei, proaspat lansat pe canalul ei de YouTube! In clip, Rihanna ne arata un pic din viata ei agitata si foarte distractiva din cate se vede, adica exact asa cum ar trebui sa fie lumea oricui la 23 de ani. Doar ca viata ei include si concerte in jurul lumii, festivaluri precum Kadooment Day Parade, dar si amici celebri ca Jay-Z, Cee Lo Green, Avril Lavigne sau Kanye West (pe toti ii vedeti in clip, daca sunteti atenti).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.