luni, 24 octombrie 2011

Departare

Departe esti de mine
Si singura eu sunt
Gandurile-mi pace nu-mi dau
Daca tu cu alta acum esti?
Ce fior al geloziei simt
Te iubesc si mult te vreau
Te vreau al meu sa fi
Of, tu, departare, de ce a trebuit sa apari
De iubirea lui am nevoie
Dar, dar eu acum nu o am
Caci aspra departare mi l-a luat
Mi-a luat iubirea lui
Iubite, vreau a-ti vorbi
Vreau ca tu un dulce te iubesc
A-mi spune caci simt ca ma sting
Si  ma sting domol
Caci eu nu te am
Nu am a ta iubire
Of, tu, departare, de ce mi l-ai luat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.