luni, 24 octombrie 2011

Andreea Raicu


Prezinta: Miss fata de la tara , Mi-s baiatul de la tara
Dupa ce a facut "Totul pentru tine", a aflat "Ce vor fetele", v-a invatat cum sa ramaneti "Mereu prieteni", v-a aratat lumea mondena, cu bune si rele la "Versus", in aceasta primavara Andreea Raicu va invita la "Miss fata de la tara". 
In 1995 a castigat locul I la finala nationala a Elite Model Look. De asemenea, a castigat premiul Best Elegance la finala internationala a Elite Model Look de la Seul. Acesta a fost primul premiu castigat de o romanca la o competitie internationala de gen.
Toata lumea ar vrea sa stie care este secretul siluetei Andreei Raicu.
Desi este o persoana foarte ocupata, vedeta isi face timp sa mearga si la sala. "Imi place sa fac miscare, asa incat ma straduiesc sa ajung in fiecare zi la sala de sport. Daca nu am timp si de exercitii mai complexe, alerg un pic, cat sa fiu in forma."
Mai nou, Andreea si-a descoperit si pasiunea pentru Tae Bo, o forma de antrenament aerobic care isi are radacinile in kickboxing. In ultima vreme merge si la bazin, iar la toate acestea se mai adauga si un regim de viata sanatos, cu o dieta foarte atent supravegheata. "Mersul la sala ma face sa ma relaxez si, pentru ca reusec sa ma detasez de tot ce ma inconjoara, obtin o forma fizica buna si o stare psihica excelenta".
Marea pasiune a Andreei sunt calatoriile si ori de cate ori are ocazia nu ezita sa evadeze. "Este minunat sa poti vizita locuri noi, sa poti descoperi culturi noi, diferite de cea din care provii, dar mai ales sa poti sa te bucuri, din cand in cand, de anonimat."
Ii place sa fie vesnic bronzata. Prefera sa se bronzeze la soare, pe malul marii, dar daca nu poate avea un bronz natural, merge la solar sau foloseste creme speciale.
Andreea considera ca cea mai mare realizare a sa este faptul ca a dovedit tuturor ca nu este numai un chip frumos, ci ca se poate descurca foarte bine oriunde in presa, radio sau televiziune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.