joi, 27 octombrie 2011

Justin Bieber si Selena Gomez au devenit ‘parinti’


Dupa ce s-au pozat, ca o familie adevarata, cu o gramada de copii imprejurul lor, Justin Bieber si Selena Gomez se poarta din nou ca o familie. Cei doi si-au asumat responsabilitatea de ‘parinti’ si au adoptat… un catel!
Cuplul a ales o catelusa Husky, in varsta de doua luni si jumatate, de la un adapost de animale din Winnipeg, Canada. Au botezat-o Baylor si, in curand, o vor prezenta ‘fratilor’ ei- cinci catei salvati de Selena Gomez. Dar, pana atunci, Baylor va merge si in turneu…
Cantareata a decis sa faca o noua adoptie, deoarece – cand este pe drum – se simte singura si i se face dor de animalele de acasa. “Nu ma asteptam ca ea sa adopte un caine cat timp este in turneu si are un program atat de incarcat. Dar este bine… cel mai probabil Baylor ar fi avut o viata scurta, daca nu ar fi fost salvata acum”- a declarat detinatorul adapostului.
In ceea ce priveste relatia Bieber – Gomez, aceasta ar putea sa aiba un viitor. “Vreau sa fiu un tata tanar. La 25 sau la 26 vreau sa fiu casatorit si sa am o familie” – a spus Justin recent, intr-un interviu pentru tabloidul ‘The Sun’. Oare se pregateste deja pentru aceasta ipostaza?
Sursa postarii: http://www.kudika.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.