luni, 26 septembrie 2011

Videoclip nou: Nicki Minaj ft Rihanna – Fly

La aproape 9 luni dupa ce a fost filmat, videoclipul regizat de Sanaa Hamri pentru Fly e in sfarsit aici! A durat mult, dar Nicki a considerat ca ar fi mai bine sa astepte pana cand Rihanna isi termina de promovat albumul, astfel ca piesa lor sa aiba cat mai multe sanse sa aiba succesul meritat.
Fly e una dintre piesele mele preferate. Mi-am dorit sa lucrez cu Rihanna de mult timp. Sunt foarte mandra de realizarile ei, mai ales ca s-a nascut pe o insula, la fel ca mine. Cantecul e despre puterea feminina. Insa nu e doar pentru femei. Vorbeste despre zbor, despre a atinge inaltimi ametitoare in pofida greutatilor pe care le intampini. Vorbesc descpre cum mass-media a incercat sa ma inchida intr-o cutie si sa ma faca sa ma simt sufocata. Dupa ani in care m-am tarat prin noroi, mi-am adunat curajul sa ma redefinesc. Cred ca reprezint o inteaga generatie. Fanii mei au devenit adevarata mea familie, iar impreuna am devenit o miscare. Pregatiti-va! Am venit sa castigam”  a spus Nicki.  
Inca o coafura pentru Rihanna, inca o lovitura pentru contul ei bancar. Iar despre coafura animal print a lui Nicki ce sa mai spunem? :) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.