vineri, 28 octombrie 2011

Un rapper roman, Drei Ros, colaboreaza cu Akon. Asculta piesa “Criminal Minded”


Artistul Drei Ros, originar din Ploiesti, colaboreaza cu celebrul cantaret si producator Akon. Cei doi au scos impreuna melodia “Criminal Minded”, care va fi cuprinsa pe noul album al romanului.
Track-ul “Criminal Minded” este produs de Cool & Dre, cu ajutorul lui JD Feighner. Face parte de pe tracklisting-ul materialului “2 Lumi 1 Life”, pe care rapperul il va lansa pe data de 11 noiembrie si va fi disponibil pentru download gratuit pe site-ul oficial (www.dreiros.ro) al acestuia.
Daca va intrebati cum a ajuns Drei sa colaboreze chiar cu Akon, aflati ca acesta a participat la concursul – “Akon Hitlab”, iar melodia sa a fost aleasa din peste 20.000 de track-uri.
Iata si piesa. Asteptam pareri si speram sa auzim cat mai des de Drei Ros!
Drei Ros feat. Akon – Criminal Minded from Drei Ros on Vimeo.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.