joi, 27 octombrie 2011

Wiz Khalifa si-a pastrat loc pentru “Dessert”, o noua piesa freestyle


Wiz Khalifa lansa pe 29 martie albumul “Rolling Papers”, bine primit de critici, dar si de public, in ciuda controverselor legate de lirica foarte restransa, rezumata in mare parte la cannabis. Dar, pentru a se mentine in interesul publicului, aceasta mai lanseaza cate o colaborare cu un alt artist sau cate o melodie freestyle.
Albumul “Rolling Papers”, lansat la Rostrum Records/Atlantic Records, a debutat in luna martie pe locul 1 in Billboard Hot 200. Khalifa a tinut sa precizeze ca, desi multi nu au inteles toate referirile la drogurile usoare, muzica lui este profunda. “Este vorba de viata mea, de cariera mea si despre cum am ajuns unde sunt acum“, spunea rapperul din Pittsburgh, care – in urma cu cateva zile – se declara “Young, Wild and Free” pe platoul de filmare al clipului pentru melodia lansata in colaborare cu Snoop Dogg si Bruno Mars.
Wiz Khalifa si-a lasat, insa, loc si pentru desert, iar acum vine cu un track foarte fresh, in care vorbeste – ca de obicei – despre viata sa, printre bani, gadget-uri, cannabis si rap.
Money getting stupid/ I’m still rolling weed on my iPad/ And these ni**as mad that I’m doin’ good and they fucked up, so that’s my bad” – canta acesta pe beat-ul melodiei “Bait” a lui Wale. Poftiti o portie de “Dessert”
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.