vineri, 28 octombrie 2011

Baietii la JLS se pregatesc de lansarea albumului “Jukebox”. Afla ce surprize ne pregatesc


Membrii formatiei JLS au terminat de inregistrat noul material, “Jukebox”, si – incantati de rezultat – isi anunta fanii ca piesele sunt mai bune decat orice altceva au ascultat pana acum!
Trupa a intrat in atentia publicului dupa ce s-a clasat pe locul doi la concursul de talente ‘The X Factor’, apoi a urmat un drum care i-a dus pe baieti din ce in ce mai sus in industria muzicala. Aston Merrygold, care impreuna cu Marvin Humes, Oritsé Williams si JB Gill formeaza JLS, a dezvaluit recent la ce ne putem astepta de la cel de-al treilea album.
Si s-ar parea ca ii vom asculta pe baieti cantand ca niciodata! “Sunt piese pe album care vor uimi fanii si la care nimeni nu s-ar astepta din partea noastra. La fel cum sunt si melodii 100% JLS. Din punct de vedere vocal, am incercat sa ne depasim toate limitele” – a explicat acesta.
Pana acum, nu m-ati mai ascultat nici pe mine cantand mai sus si nici pe Marvin cantand mai jos, dar am venit cu armonii mult mai complexe. Nu ne-a fost teama de niciun experiment!”- a povestit Aston.
Artistul a explicat si modul in care au ales titlul “Jukebox”: “Am ales aceasta denumire, pentru ca sunt mai multe genuri de melodii. Am petrecut sase luni la inregistrari in Londra, Los Angeles si Copenhaga, iar regula a fost doar una: nicio limita”.
Am atins pe acest nou material subiecte despre care nu puteam vorbi in primele piese, lucruri personale din viata noastra, care ne-au marcat in ultimii ani. Vom veni cu un continut mai matur si cu o compozitie mai complexa”- povestea cu cateva saptamani in urma si Marvin Humes. “Am avut ocazia de a experimenta, am pus totul pe hartie si au aparut piese noi”- a mai spus acesta. Ramanem, deci, cu ochii pe ei, pentru a vedea daca s-au laudat degeaba sau materialul este cu adevarat unul de exceptie.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.