vineri, 28 octombrie 2011

Kanye West are planuri pentru un nou album, sub eticheta G.O.O.D Music


Kanye West s-a mentinut in lumina reflectoarelor, in ultima vreme, atat cu propriul material, “My Beautiful Dark Twisted Fantasy”, cat si cu cel comun cu Jay-Z, “Watch The Throne”. Acesta vrea, insa, sa isi asigure bine de tot tronul si anunta un nou album!
Rapperul – care se pregateste sa plece pe 28 octombrie intr-un turneu de proportii cu The Throne – nu are de gand sa slabeasca ritmul si doreste sa scoata pe piata cat mai multa muzica.
GOODMUSIC. Albumul. Primavara lui 2012” – a scris acesta pe Twitter. Nu a dat detalii referitoare la directia albumului sau artistii listati pentru colaborari, dar am putea paria pe colaboratorii sai apropiati- Big Sean, Kid Cudi, Mr Hudson, Pusha T si John Legend.
Ramane, insa, de vazut cum vor merge lucrurile. Pana atunci, Kanye si Jay-Z au de rezolvat o problema legala: cei doi au fost dati in judecata de Syl Johnson, din cauza incalcarii unor drepturi de autor in piesa “The Joy” de pe “Watch The Throne”.
Sursa postarii: http://www.utv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.