luni, 24 octombrie 2011

De-ai sti,iubite

Privirea ta se tot plimba prin mintea mea
Si tare as vrea ca ea privirea-mi sa nu mi-o ocoleasca
De-ai sti iubite cat inima-mi tresalta la auzul dulcei tale voci
De-si sti ca ochii-mi scanteie din dorinta de a te vedea mereu in preajma
De-ai sti ca buzele-mi freamata de dorinta unui nou sarut de-al tau
De-ai sti ca al meu gat a ta atingere ar vrea sa o simta
De-ai sti ca ai mei sani un bob de trandafir ce incepe a inflori ar deveni
Daca ar simti  a ta atingere si buzele tale moi sarutandu-le
De-ai sti ca corpul meu freamata din dorinta de a fi strans lipit de-al tau
Off, iubitul meu de-ai sti ca nopti la rand
Visam cum ies scantei din inflacaratul nostru amor
Petrecut in seri cu cerul instelat
Cearceafurile culoarea parca si-o pierdeau
In favoarea culorii rosiatice ce crea a noastra tumultoasa pasiune
Cantul pasarilor noptii scurt parea
Caci ale noastre gemete si tipate ale placerii tot mai lungi pareau
De-ai sti ca si luceafarul noptii parca a lui stralucire in vis palea
Caci a noastra iubire mult si-ar fi dorit ca el sa o fi trait
Off, de-ai sti iubite ca noi am fost meniti a ne iubi
De-ai sti tu asta tot la fel mai iubi?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.