luni, 26 septembrie 2011

Videoclip nou: David Deejay ft P. Jolie & Nonis – Perfect 2

Daca n-ai fete care alearga pe plaja aproape dezbracate si isi mangaie fundul in fata camerei, nu existi. E simplu.  Si Iulian Moga si David Deejay stiu asta, asa ca pentru Perfect 2 au luat 8 fete, le-au dus la plaja si sub pretextul unui meci de volei, le vedem pe domnisoare balacindu-se, facandu-si incalzirea, mangaiandu-se si in general recurgand la gesturi cat mai incarcate de sexualitate si lesbianism posibil.
Problema e ca videoclipul bifeaza toate cerintele unuia de vara, iar noi suntem deja in septembrie. Ce ziceti, are sanse sa fie hit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.