miercuri, 19 octombrie 2011

Jumatatea sexy a trupei Morandi lanseaza un nou clip

Randi, jumatatea sexy a trupei Morandi, incearca sa mearga pe doua drumuri in acelasi timp: trupa si cariera solo.
Acesta a lansat videoclipul piesei “Anybody”, o melodie pentru toti cei care inca nu si-au gasit jumatatea sau sufera din dragoste. Clipul este realizat pe plaja si surprinde cadre romantice cu Randi si “iubita” lui in timpul serii. Dimineata, la lumina zilei, cantaretul ramane singur si alearga pe plaja, incercand sa isi gaseasca perechea disparuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.