miercuri, 8 februarie 2012

Video socant: Femeia de 24 de kilograme!

Isabelle Caro este una dintre cele mai cunoscute femei anorexice din lume.
Modelul a inceput o campanie anti anorexie care s-a desfasurat pe plan international, incercand sa ajute cat mai multe femei care sunt in situatia sa. Din pacate, trupul ei mult prea slab nu a mai rezistat iar boala a rapus-o.
Insa, spre norocul multor femei care renunta la mancare si vor sa fie slabe, Isabelle Caro si-a facut publica povestea sa. De ce a ajuns anorexica? Dorinta de a face modeling si designerii mult prea aspri au determinat-o sa renunte la mancare.
Isabelle avea o inaltime de 1,65 de metri si cantarea doar 24, 1 kilograme. Pentru a trage un semnal de alarma si a indemna femeile sa aiba grija de sanatatea lor, modelul a acceptat sa realizeze un pictorial nud pentru Campania No Anorexia, informeaza Cancan.
Sunt anorexica de la varsta de 13 ani. Stiu ca sunt multe persoane care ma critica pentru ca este vorba despre niste fotografii socante. Anorexia este o boala crunta. Imi spun ca este oribil, nici macar eu nu ma pot uita la fotografii.
Nu sper ca femeile care sufera de anorexie sa se uite la fotografiile mele si sa spuna ca trebuie sa slabeasca si mai mult, considerand ca am un corp frumos. Eu ma arat asa cum sunt. Nu sunt frumoasa, parul meu a cazut, mi-am pierdut sapte dinti, iar pielea este uscata. Nicio tanara nu vrea sa arate precum un schelet. Este oribil, este urat. Cine ar vrea sa arate asa?
Am cantarit chiar si mai putin. Mi-am dat seama ca pot muri in momentul in care am intrat in coma. Am vazut moartea, stiam ca nu mai am nicio sansa. Imi era foarte frica si am zis ca vreau sa fac ceva. Vreau sa lupt, vreau sa traiesc.
Stomacul meu respingea orice fel de mancare. A trebuit sa invat sa mananc din nou. O intreaga cana de ceai este uneori foarte mult. Pastele si orezul sunt foarte grele, niciodata nu folosesc ulei dar, sper sa ma obisnuiesc.
”, a declarat Isabelle.
Din pacate, Isabelle a murit, fiind rapusa de crunta boala, dar tanara ramane un exemplu viu pentru toate femeile care pun kilogramele in plus inaintea sanatatii.
Sursa postarii: http://www.kudika.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.