miercuri, 2 noiembrie 2011

Spectaculos! Vezi cum erupe un munte!

Umbra muntelui vulcanic Rainier, din sudul orasului Seattle din SUA, se reflecta pe nori la rasarit, creand astfel senzatia ca ar erupe.

Imaginea este spectaculoasa pentru ca in mod normal ar trebui ca umbra norilor sa se vada pe pamant.
Muntele Rainier are 4800 m inaltime si este unul dintre cei mai masivi vulcani din lume. Inconjurat de versanti care nu depasesc 2000 m inaltime, pare ca pluteste singur printre nori.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.