joi, 10 noiembrie 2011

Avril Lavigne are fata distrusa dupa ce a fost batuta intr-un bar

Avril Lavigne are fata distrusa dupa ce a fost batuta intr-un bar, de catre cinci persoane.
Artista canadiana a declarat ca are "fata complet distrusa" dupa ce cinci persoane au sarit asupra ei si prietenului ei intr-un bar din Hollywood. In urma bataii, Avril s-a ales cu un ochi invinetit, nasul spart si cateva rani la nivelul corpului. Totul s-a intamplat la primele ore ale diminetii zilei de duminica. Avril Lavigne se afla in bar impreuna cu Brody Jenner, iubitul ei.
Pe Twitter aceasta a scris:
"Eu nu ma bat si nu cred in bataie. Vreau sa va spun ca am fost atacata de cinci persoane, noaptea trecuta, fara niciun motiv. Nu e cool deloc. Fata mea e complet distrusa. Am un ochi invinetit, nasul spart, par smuls, zgarieturi, vanatai si taieturi. Nu e deloc ok sa ii abuzezi pe ceilalti. Violenta nu este niciodata o solutie".
 Sursa postarii: http://muzica.metropotam.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.