miercuri, 2 noiembrie 2011

Un pui de rechin-CICLOP face senzatie in California!

Un pui de rechin albinos a facut senzatie printre locuitorii din California. Pare desprins din filmele SF, incadrandu-se in categoria ciclopilor.

Un pui de rechin albinos a devenit vedeta in mod trist intr-un sat de pescari din California. Fetusul a fost scos din burta mamei-rechin si nu a supravietuit decat cateva ore.
Infatisarea lui a provocat insa emotii, atat din cauza culorii albe cat mai ales din pricina unei anomalii care l-a transformat in ciclop.
Puiul de rechin nu s-a putut dezvolta in mod normal in burta mamei, lobul sau frontal permitand aparitia unui singur ochi, foarte mare.
Imaginile sunt atat de socante incat multa lume a refuzat sa creada ca nu este vorba de retusuri Photoshop.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.