miercuri, 2 noiembrie 2011

Vezi casa cu 4000 de ceasuri

Daca ai uitat sa iti dai ceasul inapoi, gandeste-te ca Pauline West a petrecut trei zile pentru a face acest lucru. Aceasta are o colectie de 4000 de ceasuri.

Pauline West are 60 de ani si locuieste in Marea Britanie. Aceasta a inceput sa colectioneze ceasuri acum 24 de ani. Colectia ei este cea mai mare din lume si valoreaza 17.000 de euro.
Casa Paulinei West este "tapetata" cu ceasuri. Chiar si in baie are 60 de orologii. Singura camera ferita este cea a fiului ei care uraste ceasurile.
Paulina West si sotul ei petrec o ora in fiecare seara pentru a intoarce ceasurile mecanice si cumpara baterii in fiecare luna pentru cele electronice.
Cea mai valoroasa piesa a colectiei este un ceas de acum 150 de ani care costa 1300 de euro.
Mai mult, sotul Paulinei West a devenit expert in reparat ceasuri, desi nu are vreo pregatire speciala.
Sursa postarii: http://www.a1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.