joi, 10 noiembrie 2011

TOP 10 MELODII BACKSTREET BOYS

 10. Everybody
Sa incepem cu o melodie antrenanta!
9. I Still…
Un clip din perioada mai matura a formatiei pentru ca ne plac baietii BSB la orice varsta.
8. The Call
Ne plac inca si mai mult in ipostaza de baieti rai.
7. Quit Playing Games (With My Heart)
Romantism, marca inregistrata Backstreet Boys.
6. More Than That
Nu-i asa ca refrenul asta iti da fiori?
5. Shape of My Heart
O foarte frumoasa confesiune.
4. As Long As You Love Me
Asta e tot ce iti doresti sa stii in viata: atat timp cat ma vei iubi...
3. Incomplete
Cand s-a lansat cantecul asta, a facut ravagii.

2. Show Me The Meaning of Being Lonely
O melodie clasica Backstreet Boys.
1. I Want It That Way
Si, in sfarsit, alegerea  pentru prima pozitie!
 Sursa postarii: http://www.kudika.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.