luni, 28 noiembrie 2011

Justin Bieber colaborare cu Boyz II Men

Se pare că toată lumea vrea să colaboreze cu Justin Bieber, acest puşti minune al Americii. Toate fetele vor să fie mamele copiilor lui, toţi băieţii vor să fie cu iubitele lui.
Nu ştim care este secretul lui Bieber, dar chiar are succes. Poate totul i se trage de la chiloţii roz pe care-i poartă. Nici nu contează de unde atâta succes, ideea este că cea mai nouă piesă a artistului a fost realizată în colaborare cu băieţii de la Boyz II Men. Da, chiar cu ei!  Melodia  “Fa La La” beneficiază şi de un videoclip filmat integral alb-negru în care Bieber cântă “de jale” stând pe treptele unei clădiri în timp ce Boyz II Men îl acompaniază.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.