joi, 10 noiembrie 2011

Asculta noul album al lui Doc – “Lucrare de control”

Dupa lansarea de succes de duminica seara, Doc si-a pus astazi canalul de YouTube al Facem Records piesele de pe cel de-al doilea album al sau, Lucrare de control.
Daca ati fost la concert, sunt toate sansele sa va fi cumparat deja albumul, dar daca nu, facem acum o scurta auditie, dupa care am aprecia daca va cumparati albumul si nu il luati gratis de pe net. Costa 30 de lei si il puteti downloada de AICIsau puteti cumpara cd-ul de AICI.
Ca ati fost la concert si vreti sa-l revedeti sau ca ati fost unul dintre ghinionistii care n-au mai prins un loc in Silver Church, Music Channel va asteapta miercuri, 26 octombrie, imediat dupa Like Hip Hop cu concertul de lansare al albumului Lucrare de control. Imagini de la eveniment aveti putin mai jos si revenim in scurt timp si cu un interviu cu Doc de la concert.
Tracklist:
1. Nu mă poți opri feat. Deliric 1 (produs de Nuztu)
2. Toată lumea cântă (produs de Sez)
3. The DOCfather feat. Coae & DJ Faibo X (produs de Nuztu)
4. Vara aceea feat. Motzu (produs de Mefstrumentals)


5. Poliția Rap feat. Aforic, Deliric 1, Rimaru, High Jet (produs de High Jet)
6. Costuri (produs de Dallas)
7. Nic Fishic și gențile de bani (skit)
8. Vecinii mei (prod. de Sez)

9. Sângele apă nu se face (produs de Tezeu)

10. O să fim? feat. Nwanda (proddus de Mitză — Agresiv)


12. Ceai feat. What’s Up (produs de Motzu)

 
13. Ceva de tras (skit)
14. Scos din țiplă feat. Deliric 1 (produs de Dallas)
15. 1 mai (produs de Raz One)
16. Cum o facem noi feat. CTC & Cedry2k (produs de Don Baxter & DJ Cellblock)
17. Copilul 90′ilor (produs de Julian G & Motzu)
18. Secunde reci feat. Vlad Dobrescu (produs de Soly)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.