miercuri, 2 noiembrie 2011

Vezi primul urs Kamciatka fotografiat la cativa centimetri distanta!

Igor Guschin, un fotograf neinfricat, a reusit sa capteze, in exclusivitate, imagini in prim plan cu un urs Kamciatka din Rezervatia Naturala din Rusia. Se pare ca si "vedetei" i-a placut sa flirteze cu camera, pentru ca nu a avut nici cea mai mica intentie sa-l atace pe fotograf.

 In incercarea de a analiza comportamentul animalelor salbatice, fotograful in varsta de 52 de ani si-a luat inima in dinti si s-a apropiat la doar cativa centimetri de urs. Cu privirea tinta la camera, animalul a fost surprins in ipostaze amuzante, una dintre acestea infatisandu-l foarte  aproape de lentilele camerei. Pe parcursul expeditiei, Igor Guschin si-a fotografiat colegii in timp ce incercau sa devina prietenosi cu ursii. „Toti suntem fotografi cu experienta in fauna salbatica. Am invatat comportamentul ursilor si ne ghidam dupa legi stricte de siguranta. Cu toate acestea, anumite riscuri sunt inevitabile, cum ar fi apropierea de animalele salbatice. Nu recomand nimanui sa incerce asa ceva".Cu siguranta, faptul ca a reusit sa imortalizeze latura domestica a unui urs reprezinta o experienta senzationala, pe care Igor Guschin nu o va uita niciodata.

 Sursa postarii: http://www.a1.ro

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna tuturor.Eu sunt Madalina,am 20 de ani si sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Stiinte Economice Craiova la sectia Economia Comertului,Turismului si Serviciilor.Sunt o persoana deschisa,imi plac calatoriile,muzica,dansul,plimbarile prin parc si nu suport minciuna si oamenii increzuti.Veti afla mai multe despre mine in timp,odata cu citirea postarilor mele.